Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. november 27., csütörtök

HaHÓ


HaliHÓ,

Szombattól kezdve esett a hó. Az első hó idén és az első hó az én piciny életemben először. Nagyon tetszett, de az már kevésbbé, hogy otthon finom meleg van, kint meg nagyon hideg. És így ha kintre öltözök fel akkor, meleg ruhákat kell felvennem, de mivel nagyon meleg van a szobában így, csak sírok és sírok , hogy melegem van. Micsoda méltatlan helyzet!
Amúgy a hó hideg és ha bekerül a szobába akkor vizes lesz.
Jövő héten ilyenkor már javában 5 hónapos leszek :) vagyis még nagyobb fiú.
Jézuskának még nem adtam le listát, de ígérem gondolkodom rajta. [gondolkod, gondolkod, gondolkod...] Nincs semmi ötletem, mert a puszikat szeretem a legjobban, amik csak úgy cuppognak a hasimon meg az arcomon :)
Amúgy ha kitámsztanak elég jól eláldogálok ezen a két lábon, de a doki bácsi szerint nem is szabadna még állnom, de én mégis jól érzem így magam. Mama próbálna lefektetni, vagy legalábbis ültetni, de én állni akarok, mert én így nagyon is jól érzem magam. Olyan muris föntről lenézni :)
Jövő hét csütörtökön megyek tea party-ra a Julcsi babához. Már rég láttam a srácokat, így nagyon várom már.
Képzeljétek, Mama és Apu szerint huncut kis bohóc vagyok. Picsogok picsogok, amíg fel nem vesznek és elnevetem magam. Én élvezem! Meg szeretem, ha "zsipzsupolnak" a levegőben, az olyan vicces, mintha csak repkednék.

Most megyek mert éhes vagyok, és a pocim ha hív akkor menni kell.

Cupák mindenkinek,

Dani baby

ui: Boldog Hálaadást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen