Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. december 6., szombat

Télapó itt van....


Boldog Mikulást Mindenkinek!

Ez az első Mikulásom, és kaptam sok-sok ajándékot, pedig nem is kértem, csak puszit:
-Erzsi mamától és Dezső papától: Maci mécsessel, ami zenél :) és egy mobiltelefont (majd ezen hívom a Mirkó, Julcsi meg a Jázmin babát), egy sapkát.
-Gabi mamától és András papától: puzzle játszószőnyeget és egy bilit, aminek nagy hasznát fogom előbb-utóbb venni.
-Éva nénitől és a mamájától egy kötött sál-sapkát, ami jó meleg.
-Dédimamimtól, egy body-t meg pelusra valót :)
-Mamitól és Apafejtől pedig egy hatalmas labdát, amin tudok tornászni, meg egy pár meleg kocsicipőt.
És 2-án voltam 5 hónapos nagyfiú, aki még nem tudta volna ezt :) És már egy huncut kis cirkuszló vagyok, mami szerint egy ksi bohóc :)
Átfordultam, először csak az oldalamra, aztán tovább a hasamra :D Már napok óta gyakorlom, de egyre tökéletesebben megy.








Szeretek járkálni, meg álldogállni :) Kis segítség még kell, mert nem tudok annyira egyensúlyozni.

Manó babával, nagyon hasonlít rám :P

Sajnos néha nem bírok elaludni azonnal, így még beszélgetek az állatkáimmal.

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen