Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. július 9., szerda

Örömhír





2008.07.02 19:54 55 centi és 3150 gramm, MEGSZÜLETTEM!!!!!!!!!
Nagyon köszönöm APÁNAK, ANYÁNAK, DR. URBÁN MÁRTA doktornéninek és CSIZMADIA ERIKA szülésznéninek.
Ma már 1 hetes vagyok és nagyon nyugodt babának mondanak a Szüleim.
Ezek az első képek egyikei rólam:
Jelenleg még nagyon sokat alszok, de nagyon rendes KisMaci vagyok és sokat mosolygok, megsokat szopizok is :)
Elmesélem, hogy születtem:
A magzatvizecském 14 óra előtt pár perccel csordogált el, amikor Anyum épp vásárolt valamit.
Ekkor már majdnem 1 hete kórházban voltunk, mert keveset mozogtam Anyum pocijában, és meg kellett minket figyelni.
A 39.héten voltunk és még 6 nap lett volna a kiírt időpontig vagy miig.
Anyumnak azonnal jöttek a fájdalmai szóval a szülőszobára kerültünk, ahol végig monitoroztak engem, vagyis a szivecskémet, hogy ne történjen semmi bajom. Apum is hamar jött szerencsére és nem hagyta magára Anyum. Mindvégig velünk volt, együtt izgultunk hárman.
A végén majdnem megcsászározták Anyát, mert gyengült nagyon a szívecském, és nagyon lassan sikerült csak kijönnöm, így aztán megpróbálták valami vákum nevű valamivel, hogy kijöjjek, és csak így sikerült megszületnem. Nagyon izgi volt:)
Azt mondták Anyumnak, hogy ahhoz képest, hogy első gyerek vagyok, ahhoz képest 6 óra alatti megszületés új világrekord, nagyon ügyes voltam ezek szerint :)
Először Anyának adtak oda, de tőle hamar elszedtek és átadtak Apának és több mint 1 órán keresztül dédelgetett.
Azt mondják csinos kis srác vagyok, igazi szívtipró. Igyekszem. A szobába ahol Anya volt, volt egy Kata baba is, aki szintén aznap született, mint én, de ő reggel.
Születésem óta gyakorlom az ABC -t, az "E" betű már nagyon megy. Apáék elneveztek Mr. E -nek :)
Most jut eszembe, be sem mutatkoztam még: BAJKÓ DÁNIEL vagyok :D
Majd Anya rak fel képeket még az első hetemről, de most ideje szopizni menni :D

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen