Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. augusztus 11., hétfő

7vége

Kukucs!




Izgalmasan telt az előző 7végém. Elmentünk Apummal és Anyummal a dédinagyimhoz (Anyum Nagyija) és jóléreztük magunkat ott. Itt van néhány kép:

Utána pedig elmentünk Erzsi mamihoz és Dezső papához Gazdagrétre, és egész vasárnapig ott is voltunk. Nagyon tetszett nekem, sokkal tágasabb helyen laknak, mint én.
Erzsi nagyi megmutatta azt a rengeteg játékot is, amit az én tiszteletemre gyűjtött össze. Ezen a képen kicsit megtévesztő, és méltatlan helyzetben "ülök" Erzsi mama ölében, kéremszépen, itt teljesen úgy nézek ki, mint egy kislány, pedig én bizonyítottan kissrác vagyok, punktum.Bemutatkoztam Bóbita tengerimalacnak is. Meg szombaton eljöttek megnézni az Edina nagynénim Andrásának szülei is, és természetesen nem mondhattak mást rám, hogy milyen gyönyörű baba vagyok, még szép. :)
Már említettem, hogy vasárnap jöttünk haza, teljesen kidőltem, annyi minden látnivaló volt a hétvégén, de azért alig várom, hogy mikor megyünk újra a Dédihez és a Nagyimékhoz.

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen