Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. szeptember 17., szerda

11 hét = 2 és fél hónap


Qqcs,

11 hete élvezem ezt a kinti életet, bár most kicsit rossz, mert nem tudunk sétafikálni menni hosszú időre. Itt van az Ősz (nekem még nem újra). Nagyon de nagyon hideg van kint, én meg a szobából figyelem az esőt, Macitesóval együtt. Igyekszem ennek ellenére vidám baba lenni, , már egész jól megy, de annak a villanós doboznak, még nem vigyorogtam igazán, pedig Anyum nagyon szeretné.
Múlt héten Apumnak azt mondtam, hogy "abu", azonnal megdicsértek, pedig még nem beszélek igazán, csa szeretem a hangomat. Pár napra rá Anyumnak azt mondtam "Ágó", erre ő azt felelte mosolyogva: "Ági vagyok nem Ágó :), és neked egyszerűen Anya vagy Mama" hehe. Akkor is abu és Ágó marad :P

Most megyek délutáni szundira. Mondtam már, hogy milyen nagy fiú vagyok? Átalszom az egész sötétséget (éjszakát, ahogy nevezik), 8-9 fele elmegyek csicsikálni, és változóan kellek, de 4 óránál előbb nem, tegnap fáradt voltam és fél 9-kor keltem csak fel.

Most már tényleg megyek. Puszi mindenkinek :)

Batka Manó

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen