Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. január 31., szombat

"Ő a Csók Király"

Qkucs,

Voltam szalagavatózni. A nagynéni Edina meghívott engem is, és nagyon nagyon szépek voltak, a végén én is táncoltam, keringőztem meg Rock & Roll -oztam. Tisztára Party (baba) arc voltam, ezt igazán élveztem. Nagyon szeretek táncizni, már alig várom, hogy a saját lábammal táncizzak.

Csütörtökön áttört a 2. fogam is, nagyon megszenvedtem vele, ráadásul csütörtökön kaptam oltást is, de legalább már túl vagyok rajta.

Új trükköket is tudok már: emelgetem a csípőm meg hason hátra fele kúszok, olyan vagyok mint egy kis rák.

Mindennap eszek új finomságot, naná, mert 7 hónapos leszek hétfőn. A kedvencem a mindenféle húsikák, de nem szeretem a krumplit semmilyen formában :( Imádom az almát, a körtét és a tejpépeket. Szeretem a madártejet is. Imádom a szottyos (nyálas) babapiskótát és a szintén általam összeszottyozott plüss nyuszi fület rágcsálni.
Pohárból már egész jól iszok, bár egyedül nem megy még úgy mint a cumiból. A kanalat én szeretném a számba rakni, de soha nem adják oda :( Azt mondják csak játszannék vele. Akkor így már nem is kell több kanalas falatka.

Most megyek alcsizni, mert nagyon kitánciztam magam.

Cuppákolok mindenkit.

Danny Baby

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen