Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. február 23., hétfő

Kórházi menet


Hej,

Sok minden történt velem az elmúlt pár hétben. Pölö megjártam a kórházat is :(. Annyira beteg lettem, hogy a doktor bácsi beutalt a Szent János kórházba. Nehezen kaptam levegőt és nagyon köhögtem, először azt hitték, hogy tüdőgyuszim van. Szerencsére nem volt az, de 4 napig így is bent kellett lennem. Szerencsére Mama velem lehetett még éjszaka is, így egy kicsit elviselhetőbb volt. Pedig vettek tőlem sok vért, kaptam infúziót, folyamatosan ellopták tőlem a fikuszaimat és ez miatt sokat sírtam is. Sajnos nem mindegyik nővérke volt kedves velem és a Mamával, ez picit rossz volt. Igyekeztem azért mindent jól viselni, ahogy tőlem telt.
De közben tökélyre fejlesztettem a mászás-technikám, mostmár nem csak hátafele, hanem előre is próbálgatok teperni. Ülni már teljesen tudok magamtól, nem kell támaszték sem, csak még nem jöttem rá, hogy hogyan kell magamtól felülni. Nem baj, azért szorgalmasan próbálgatom ezt is.




Amikor hazajöttem felpróbáltam egy vagány baseball-sapkát, bár egy picit nagy rám, de cool, nem?Nemsokára 8 hónapos leszek, az már majdnem 1 év. Már nagyon várom, mert nem szeretek öltözködni, ha sétálni megyünk, és nyáron meleg van (ugye?).
Meg hát hiányoznak a többiek: Mirkó, Julcsi és Jázmin, meg Gréti babára is kíváncsiak vagyunk, a Mamával együtt, rég láttuk. Már ő is elmúlt 1 hónapos nagylány.

Cuppákolok mindenkit. :*

Danny Baby

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen