Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. május 18., hétfő

Éljen a természetesség :D

Cupp,

Tudom, tudom most sok képpel le vagyok maradva, de higgyétek el, hogy csak nincsenek feltöltve, majd Mama megejti, remélem :)
Tegnap voltam Battán a Gabi nagyinál és vettem ott az erkélyen egy hatalmas fürdőt a kádba, annyira de annyira meleg volt. Csak egy sapka volt rajtam ;) Á'la nature :D
Fog ügyben még mindig a 4-nél tartok, de azokat már ügyin használom. Az utóbbi kb. másfél hónapban pedig ismerkedek magammal. Főleg fürdésnél, van egy valami ugyanis a két lábam között, ami csak úgy ott van, mindenki azt mondja az a kukacom. Akkor már szinte minden állatom van, hehe :D
A napjaim egyébként azzal telnek, hogy délelőtt, ha nem kelek túl későn, már volt olyan, hogy fél 10-ig szundiztam, a kis 7alvó :) akkor délelőtt megyek hintapalintázni a játszótérre, ahol mindig vannak új arcok, aztán hami, 1 órától újra szundiznom kell (pedig néha nincs kedvem), aztán ismét játszótér uzsival, de van amikor csak átugrok az Erzsi nagyihoz, már elég jól tudok menni, ha fogják a kezem, sőt ha támaszkodok valaminek akkor nem kell fogni már a kezem sem. Amikor ezeket a fontos dolgokat elintézem utána vacsi, fürcsi, fogmosás a zöld fogkefével és eper ízű fogkrémmel, majd mese, és jöhet az álommanó. Persze néha kikérem magamnak, hogy én 9-kor még nem vagyok fáradt, de azért mindig sikerül az álommanónak meggyőznie, hogy álmodjak szépeket. És másnap minden kezdősik előről.
Néhány hete kaptam azért vmit, egy igazi nagyfiús cipőt, igazi és 20-as, mert már 19 -es a lábam és állítólag kell ez a plusz 1 méret. Szóval nagylábon élek, nem tagadom, imádnak a csajok :) Csak sajna sokan hiszik azt, hogy kislány vagyok, pedig nem is öltözködöm úgy mint a lányok, meg van ez a kukac nevű dolog is a két lábam között, szóval nem értem.
Most készülődök Erzsi mamihoz, mert már nagyon vár engem :D

Hatalmas cupp mindenkinek.

Danny Baby

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen