Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. július 19., vasárnap

1 éves elmúltam

Sziasztok,

Tudom, tudom, régen írtam, de rengeteg dolgom volt mostanában. Először is járni tanulok, már csak egy kézzel kell fognom a mama kezét és rohanok :), igyekszem az önálló állás-menésre is, de még nem sikerült, de nem vagyok elkeseredve ez miatt. Tanulok beszélni: "Mama, baba, vau-vau" tökéletesen megy: Baba vau-vau (szabad fordításban: Baba megy a kutyushoz). Angolból már tudom, hogy "help, mom" Aztán hát be kellett töltenem az 1 évet, és köszönöm azoknak akik velem ünnepeltek, és azoknak is akik emil üzenetet küldtek.
Jó hír, hogy 6 fogam van (alul 2 felül 4). Péntenek megszabadítottak a hajam egy részétől, tisztára kispasis hajat kaptam, ugyan mama már nem tudja becopfozni :) , de nem is kopasz, kb. 1 centis.
A centikről jut eszembe 77 cm magas vagyok, szóval én vagyok a nagyfiú, halljátok lányok? :D
Képek később.

Cupp cupp

Danny baby a(z) (kis) 1 éveske

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen