Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. szeptember 8., kedd

Beindultam...

Halihó,

Képzeljétek járok. MAGAMTÓL. Nem, nem kell segítség már, nem ám :D
Nagyon ügyes vagyok, ráadásul jön a 7. testvér, lent az alsó kettő fogam mellé, már kibújt egy picit, és a Mama szerint olyan édi-bédi :D Akkor nekem is tetszik. Hát igen, egy kis szívtipró vagyok. Mostmár mindenkinek pápázok akivel találkozom, de nem mindenki pápáz vissza, pedig lelkes vagyok. A ruháimat is egyedül vetem le fürdés előtt, a Mama csak egy picit (tényleg csak picit) felemeli és utána már ki tudok teljesen egyedül bújni...

Cuppák,

Danny

1 megjegyzés:

Csilla írta...

Sziasztok!

Ezer éve nem írtatok bejegyzést. Nagyon várjuk, mi van veletek!

puszi,

Fanni baba

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen