Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. február 24., vasárnap

Bemutatkozás

Sziasztok,

Én egy pocaklakó vagyok, jelenleg még a mamám hasában vagyok. Most leszek 21 hetes, fiú vagyok (Anyum doktor bácsija ezt mondja legalábbis) és a Dani nevet fogom kapni :D
Szóval már nagyfiú vagyok, de még sokat kell nőnöm, itt van rólam néhány kép:

Ez az első kép rólam, itt még tényleg nagyon picike vagyok, azt se tudom még hogy fiú legyek-e vagy lány:

A következő "fotó" karácsony előtt készült, 2007. 12. 20-án, már kezdek egész emberi formát ölteni:



Ezek a képek már 2008.január 2-án készültek rólam. Ez azért is fontos dátum, mert itt már filmben is szerepelhettem... Anyu meg Apu nagyon büszkék is voltak rám, azt mondták: "vagy színész lesz ebből a gyerekből vagy politikus", magamrészéről szimplán csak meg akarok születni, egyenlőre.





Amúgy október 12 környékén fogantam valamikor, és Anyuék 2008.07.08-ra várják az érkezésemet. Jelenlegi kedvenc elfoglaltságaim közé tartozik, hogy ha filmeznek, akkor produkáljam magam, és megmutassam a világnak, hogy nekem is jár egy Oscar-díj a teljesítményemre, plusz szeretek a Mamám hasába rúgni, de csak finoman, hogy ne fájjon neki. Lehet hogy focista leszek?

Amúgy a Papám egy vicces figura, állandóan ugyanazt a történetet meséli 3 fura alakról, de ezt egyenlőre még nem értem, de azért néha el szoktunk beszélgetni komolyabban is, és már alig várom, hogy megmondjam neki is, hogy mennyire szeretem.

Imádok amúgy zenét hallgatni, mert attól megnyugszom és nem rúgdosom úgy a Mamát.

Itt egy kép a Papámról:
És itt van egy a Mamámról:

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen