Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. június 4., szerda

Az én kicsi Ágyam, az én kicsi Váram :)



35 vagyok, el sem hiszem, már 35 hetes :) már egy kezemen meg tudom számolni (vagyis megtudnám, ha tudnék, vagyis megtanultam volna már) , hogy mennyit leszek ebben az egyre szűkebb laktérbe, és vár a VILÁG, "hello világ"- ezek lesznek az első szavaim, amint kijöttem, bár anya szerint csak sírdogálni, meg gőgicsélni fogok először, aztán meg gagyorászni, de NEM, én majd megmutatom nekik (anyának és apának is), hogy kijövök és nagyon de nagyon okos leszek!
Apa meg anya már megcsinálta az új kis lakhelyem, itt vannak a képek róla:
Így néz ki az egész, ott vannak bent a kispajtások is, ők is kismacik, és csak az enyémek, itt egy közelebbi kép róluk:
Itt leszek tisztába rakva:Itt meg majd álomra hajthatom az okos bubómat (fejecskémet) :


Anya megígérte nekem, hogy csinál egy világítós falvédőt, hogy ne féljek majd a sötétben. Meg azt is mondták Apáék, hogy ha nagy leszek leszedik a rácsot és akkor lesz egy nagy ágyam, és akkor már nagyfiú leszek :D
Most elfáradtam a diktálásban, szóval el megyek zZZZZZZzzzZZZZZZ...

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen