Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. május 14., szerda

A kis poéta :)

32 hetem elszelelt, napi 4 kg még sosem lelt, főleg, hogy nagyjából 1,7 kg vagyok és 40 centi. Lakhelyem egyre kisebb, ezt minduntalan próbálom felmenőimnek jelezni, de egyenlőre nem tesznek semmit érdemben az ügyemben. Csak azt tudják mondani, ha majd kijöttem, úgyis előbb vagy utóbb vissza akarok majd menni. Hát nem tudom, én ha már kijöttem akkor nem akarok visszamenni, nem olyan családból származok, ráadásul tényleg egyre kisebb itt a hely: "Szabadítsátok ki Batka Manót!!!!!"
Amúgy általában éjszaka érzem magam a legjobban, anyum szerint ekkor tombolok, meg kis éjjeli bagoly leszek ahogy apa is, de amikor van egy kis fény akkor nyugiban vagyok és csicsika. Meg ha van egy kis zene, az is nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen