Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. augusztus 25., hétfő

7 hét meg majdnem 7 meg BOLDOG SZÜLINAPOT APA

Elmúltam 7 hetes :) már majdnem 8 vagyok:)
Anya viszont lusti volt és inkább pihent akkor amikor én is szundiztam és nem írt be ide, pedig sok minden törént ám velem...pölö, 16-án és 17-én elvittek engem Százhalombattára, ahol a Gabi mami és az András papi lakik.
Gabi maminak ott van egy fodrász üzlete, és egy néni le akarta vágni a hajam, persze mondta, hogy csak viccel, de én komolyan vettem.
Amúgy ott volt Bundás kutya is, akinek bemutattak, nem is tudom ki félt jobban kitől.
Voltunk Anyáékkal a Dunaparton, jó közel a Dunához, meg persze sokat szundiztam, mint mindig :)
Itt a Gabi mamin szundizok:



Meg tegnap volt apa szülinapja, és erről eszembe jutott, hogy én is akarok szülinapot, mindennap egyet, mert akkor hamar nagy leszek és akkor már tudni fogok beszélni... És meg fogom mondani Apucinak, hogy BOLDOG SZÜLINAPOT!

Anyumék mostanában lakást néznek, hogy legyen egy sokkal nagyobb birodalmam, mert a mostanit, hamar ki fogom nőni, ha így gyarapszok. Már 5 kg elmúltam :)
Csütörtökön meg megyünk majd Ortopédiára, vagy mi, ahol a csípőficamomat nézik meg, hogy van-e egyáltalán nekem olyanom, vagy elvesztettem útközben.
Viszont beígértek nekem szeptember 2-ára egy oltást, miért pont a 2. szülihónapomba kapom? A múltkorit sem hevertem ki teljesen (hiába nem sírtam mint a többiek, most láttom, hogy mekkora nyomot hagyott rajtam, mert van nekem ott egy hatalmas pukli, ami a védőnéni szerint ki fog durrani, nagyon félek...)
Amúgy kellemesebb téma, hogy beszoktam Anyumék ágyába, ott nasizok, mint a felnőttek, meg nézem a színes dobozt, amit Tv-nek hívnak, de csak úgy játszásból csinálom, mintha én is felnőtes lennék.
És ha nincs meg a távirányító, akkor görbül a szám...








Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen