Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. szeptember 2., kedd

2 hónapos vagyok

Qqcs,

Ma vagyok 2 hónapos, 2 hónappal ezelőtt már útra kész voltam :)
Ma délután volt a 2. szurim és nagyon meg lettem dícsérve, mert egyáltalán nem sírtam. Ügyes kisfiú vagyok.
És már jó sokat mosolygok, meg vigyorgok mindenkire, és ennek Anyum örül talán a legjobban.
Kaptam Anyumtól meg Apumtól egy akkora Macit amekkora én vagyok most és ő lett a fogadott tesóm, nagyon sokat és nagyon hosszadalmasan szoktam neki magyarázni az eddigi tapasztalataimat a világ dolgaival kapcsolatban, és ő nagyokat hallgatt, jól megértjük egymást :D
Már pár szót tudok mondani is, Anyuék szerint nem tudatosan mondom, de értelmesnek találják, bár csak akkor mondom ezeket főleg, ha sírok, de valamikor akkor ha nagyon jó kedvem van.
Sírás közben használt válogatatlan szavaim: ne, nem, le, de, nájn (német: nem vagy angol: 9)
Amikor jó kedvem van: gu (mint, google :) ) olé, yahoo (jahú), yeah.
Ahogy látjátok, elég sok nyelven beszélek már (angol, német,spanyol,magyar) :D




Batka Manó (vagyis Én) álmos
Pápá

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen