Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. október 2., csütörtök

18 leszek 17 év és 9 hónap múlva :)


De jó, ma vagyok negyedéves (3 hónap). Voltunk ma doktor bácsinál és jól megmértek. 2 méter vagyok 137 centi hijján :) vagyis 63 centi vagyok --> az 56-os ruhácskáimat kinőttem. A kilóim száma: 6,27 kg. A fej és mellkasom pedig 40,5 centi. Hehe! Már nagyon nagy fiú vagyok. Teljesen le tudom gyűrni a csörgőket az ágyamon. Viszont szülihónapom alkalmából kaptam szurit, az 1 hónappal ezelőtti folytatásaként. Most kicsit pityeregtem, mert picit rosszabb volt, mint az előző, de így is jól viseltem, nem úgy mint azok az 1-2 éves fiúk és lányok, akik szintén kaptak szurit.
Anyu adott nekem egy új ajándékot. Kör alakú és az egyik fele nagyon szépen csillog. Nagyon csecse! Látom benne magam. Anyunak már nem kell, ezért nekem adta. Mindenféle zene meg képnek kellett volna lenni rajta, de valami elrontottak, de nagyon szépen csillog attól még...
Anya nem talált szülihónapos képet, ezért küldi nekem ezt:

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen