Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. október 8., szerda

Tizennégy

Qqcska,

Hehe, 14 hetes vagyok, rám sem ismerne a doktor néni meg a szülész néni, ha elmennék hozzájuk látogatóba... Nagyon de nagyon nagy fiú lettem, ráadásul már szőke vagyok (majdnem), csak itt-ott látni még azt a gyönyörű feketés hajamat.
Már nagyon jól tudok fogni, erre a tudományomra nagyon büszke vagyok, meg nagyon sokat szeretek beszélni, de nem értem, hogy miért értenek félre mindig, pedig én mindig megmondom a frankót, mégse tudják mit akarok. Azonkívűl imádok kacagni, és ezt aztán jó hangosan meg is mutatom mindig, főleg torna-játék közben. Apró - pó(k) torna, holnaptól megyek babamasszázsra Anyával (Ágó -val). Nagyon jó lesz.
Ma egy kicsit szomorú voltam, mert valaki elrontotta a holdamat, most már nem lehet vele szépen zenélni. :'( Valaki javítsa meg, hüppp.
Egy bácsi vagy egy néni lehet, hogy megszeretné venni a szobánkat, jó lenne, mert akkor külön szobácskát kapnék karácsonyra. Anya már ki is választotta, hogy milyen színű legyen: zöldalma, szerinte jól áll nekem ez a szín. Szerintetek?
Most megyek, mert még fürcsizni is kellene. Képeket most nem csatolunk, mert sajt.

Cupp mindenkinek, főleg drága MT-nek (Maci Tesó, imádom puszilgatni vagy csak megint éhes vagyok?!)


Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen