Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. október 31., péntek

Trick or Treat (Csokit vagy csalok)


Qqcska,

Jaj, de rég írtam! Hát sok-sok minden történt. Első és legfontosabb, közeledik a fogam, mindenáron ki akar bújni és hát ez egy nem túl kellemes dolog nekem, mert így mindent a számba veszek, hogy ne legyen annyira rossz. Ez miatt nagyon nyüszienes vagyok mostanság, de szerencsére az esti alvókám még mindig nagyon kítűnő állapotnak örvend. Mostanában egyébként próbálok több-kevesebb sikerrel hátról hasra fordulni.
"Mikor kapok zsebpénzet?" - ez a felirat van a bodymon :)



Élvezem az életet a "Maci-beach" -en, ez azt jelenti, hogy a Mamával (Anya kérte, hogy hívjam így) vagy Apával becsobbanok a fürdőkádba és ott úszizok egy jó nagyot, ami inkább leginkább hatalmas nevetésbe szokott fulladni.




Maci tesó is jól van, holnap, vagyis ma megyünk csokit szerezni Halloween alkalmából, állítólag finom, de én még nem ehetek, majd ha nagy leszek, de az én kis Mamikám tutira el fogja nekem rakni, kivéve, ha felfalja, mert nagyon de nagyon szereti :), de akkor sem fogok haragudni ez miatt rá :P


Ez a cumisüveges kép tegnap délelőtt készült, ilyen ügyi vagyok, hogy már egyedül eszek a cumisüvegből. :D
Boldog Halloween -t mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen