Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. november 6., csütörtök

Elmúltam 4 hónapos















Qqcska,

Elmúltam múlt vasárnap 4 hónapos. 2 napja kaptam ismét oltást, ami kicsit megrepesztette azt a bizonyos mécsest, de szerencsére nem tört el, mert bátor és okos fiú vagyok (és csak mellesleg nagyon szép is). Viszont az oltás miatt majdnem lett hőemelkedésem, szóval sajna a tegnapi nagyi-látogatást le kellett mondani, bocsi Erzsi mami. Kérdezte a doktor bácsi a Mamitól, hogy adjon-e be valamilyen kókuszos oltást is, de azt mondta a Mami, elég lesz majd 5 hónaposan, mert egy oltás arra a napra bőven elég.

Ma megyek megint (4edszerre babamasszázsra), ha nem lesz ott a Mirkó ( ő a másik srác a csoportban) akkor a lányok megint csak velem fognak foglalkozni. :D
Amúgy kaptam Dezső nagypapitól egy csörgős teknőst, nagyon tetszik, most akkor már 3 kedvenc játékom is van. (Maci tesó, kutyus és a csörgős teknős, és ha nagyobb leszek, akkor majd mindnek lesz neve is).
Mami mostanában azon filózik, hogy kár, hogy nem kérte el a szobatársa számát, mert most akkor simán találkozhatnék a Kata babával(Sréber vagy Séber Kata a neve vagy valami hasonló) Kiváncsi vagyok én is rá, hogy mennyit nőtt amióta nem találkoztam vele. Amúgy egészen ügyes vagyok már, a kezemmel megtudok fogni tárgyakat, és át tudom rakni a másik kezecskémbe.
Most már lassan készülödünk menni.
Cupp mindenkinek!














Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen