Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2009. január 7., szerda

Koty, Apc, Hej - Home sweet home - meg a torokgyuszi

Hej (vagyis babanyelven annyit tesz: "szia", vagyis csak egy köszönési forma, amit imádok napjában többször is alkalmazni, mert akkor észrevesznek és visszaköszönnek, szóval hej!)
2-án voltam 6 hónapos nagyfiú, de eddig nem tudtam írattatni, mert nem volt internetünk. Költöztünk! Új hely, új szoba, van egy saját kis birodalmam dec. 29 óta.
A szilveszterem köszöni jól telt, éjfélkor kinyitottam a csipámat és köszöntöttem az újévet "HEJ!" Bár sajnos nem Mamával és Apával (Apc) töltöttem, hanem Erzsi mamával és Dezső papival. Apcék még szilveszterkor és újévkor is azon dolgoztak, hogy nekem kész legyen a szobám és birtokba vehessem. Hamar megszoktam a szobám, mert a Mami úgy rendezte, hogy az ismerős játékok mind körbe vegyenek. Csak még furcsa, hogy kék színű a falam (eddig fehéres szürke volt), meg hát, mostmár így nem velük alszok, ezt azért néha szóvá is teszem, főleg este.
A héten kaptam egy torokgyuszit, kicsit köhögök, meg tüsszögök és a torkom be van pirosodva.
Szerintem a jöv héten odaadom valaki másnak, mert nekem már nem kell.
Múlt héten megkóstoltam a húsikat. Imádom, húsit húsival meg almával meg őszibarackkal, az a legfinomabb, meg imádom majszolni a babapiskótát is. Viszont még mindig nem szeretem a burgonyát, meg a répát (nem vagyok én nyúl)
Viszont az evésről jut eszembe egy karácsonyi történet (ehhez tudni kell, hogy Mama Sütinek hív, mert szerinte néha olyan az illatom, mint a sütiké, olyan édes):
Szóval az esett, vagy inkább zuhant (nem én voltam becs' szó, biztos a nyuszi vagy a télapó volt), hogy Mami készített ki egy kis tányérba szaloncukrot, meg díszítésnek kókuszreszeléket amit a karácsonyfa mellé tett le az asztalra a terítőre én meg a földön játszottam a legújabb szerzeményeimmel, és hol volt hol nem volt egyszer csak a terítő megmozdult és mellém esett a kókuszos tányér, persze én meg olyan fehér lettem, mint akit behavaztak. Mami nem tudta, hogy sírjon vagy nevessen, annyira megijedt, és így azóta nem egyszerűen csak Sütinek hív, hanem én lettem a kókuszos Süti :D
Hétfő óta meg van egy új szavam: Koty.
De most már aludni kell, szól Hej mindenkinek.

Danó Manó Batka Manó

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen