Ennyi idő van még a következő születésnapomig:

Sweet Danny

Sweet Danny

2008. december 25., csütörtök

Kis Karácsony, Nagy Karácsony...

Először is Mindenkinek Merry Merry X-mas (Boldog Karácsonyt).

Nekem már tegnap az volt:
Mama állított egy pici fát :) és feldíszítette
Aztán jött a Jézuska vagy a Mikulás éjszaka (azt én nem láttam, mert szundibundiztam) és hozott nekem sok szépet:

-csörgős labdát
-csörgős kacsát
-hajlítható-alakváltozós rágókát
- "A Föönök én vagyok" felíratú body-t
-Egy babatakarót és egy kacsás párnát, amit kedvemre gyümizhetek össze meg vissza
Képeket most nem mellékelek, mert költözésben vagyok, lesz egy saját szobám :DDDD
De Mama megígérte, hogy utólag felrak :).

Addig is Kellemes Karácsonyt, és B.U.É.K!

Batka Manó

Nincsenek megjegyzések:

American Style

A kölcsönösség jegyében itt kint vagyok

Legjobb Linkek Egy Helyen